Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A megrögzött hazudozó történetei

Annyi nőt szedtem már össze részegen a hazugságaimmal, hogy néha tényleg elhiszem, hogy strici vagyok.

Friss topikok

  • eppur si muove: Ok ;) Én olvasni fogom... (2014.09.09. 23:29) Miért ne?
  • eppur si muove: Mobilnetben gondolkodtál már? Vagy csak simán kifogytál a sztorikból és a júpícíre kened? (2014.02.14. 23:41) Visszatérés
  • Narancskommunista (törölt): Mi van, meghaltál? Tetszik a blogod és a stílusod, ne hagyd abba! (2014.01.29. 11:48) Az év első munkanapja + A recepciós lány
  • goalin: a story vége nem tetszik... még hogy taxi, meg akármi.. lófszt! kibasztam volna a nagyképű rongyot... (2014.01.04. 16:10) Szülinapi "buli" és "autózás"
  • goalin: @Narancskommunista: a Crystal nevű formáció nem rémlik? tök jó neked... :D www.youtube.com/watch?v... (2014.01.03. 10:40) Szerelmes vers

Bemutatkozás

2013.12.23. 15:20 öltönypénzkurvák

Utálok bemutatkozni. A cégnél minden nap kénytelen vagyok a gyökér megrendelőknek elmondani, a kibaszott nevem és beosztásom. Herótom van tőle. A nőknek mindig más nevet mondok. A vezetéknevem szinte sosem mondom el, mert egy az, hogy minek? Kettő, úgyis mindig annyira részegek vagy valamilyen drog hatása alatt vannak ezek a lotyók, hogy úgysem jegyzik meg. A feleségemnek sem az igazi nevemmel mutatkoztam be annó, aztán csak kénytelen voltam elárulni, hogy is hívnak. Ja, voltam olyan hülye, hogy fiatalon megházasodtam. Egyetlen egy dolog tart csak mellette, a kislányom. Meg az, hogy ha nem tudok összeszedni semmilyen ribancot, akkor őt még néha meglehet döngetni. Hiába érte el a harmadik X-et, még így is bomba nő. Kár, hogy utálja a kibaszott pofámat. Nem mintha nekem nem lenne hányingerem tőle, de ha kanos az ember, akkor még ez is elmúlik. Nem lenne rossz ember, ha nem lenne egy ostoba, nyávogó, állandóan értetlenkedő, hülye picsa, aki 30 évesen is úgy viselkedik, mint egy 18 éves. Ő is megcsal engem, azt nem tudom, hogy éppen mikor kivel, bár le is szarom. Néha amikor teljesen ki van rám bukva és robban szét a feje az idegtől, elmeséli, hogy mikor és hol kefélt, de azt sosem mondja el, hogy kivel. Ilyenkor, ha nem vagyok részeg, akkor elmegyek egy kocsmába, hogy az legyek. Ha pedig nem vagyok józan, akkor még jobban felidegesítem, mert akkor rájön a baszhatnék. Szóval jól járok vele. Amúgy nem is alszunk együtt. Egy kibaszott matracon alszom évek óta egy kis szobában, mert nem bírja elviselni a folytonos pia vagy fű szagomat. Maximum akkor alszunk együtt, amikor néha dugunk és annyira nem vagyok magamnál, hogy nincs erőm átmászni abba az 5 négyzetméteres szobába. Esetleg ünnepekkor, amikor nálunk van a még nála is jóval idegesítőbb, rikácsoló anyja és az úgy ahogy jó fej apja. Bár lehet csak azért tartom jó fejnek, mert mindig piál velem meg ajándékba fasza whisky-ket hoz nekem mindig. Holnap délelőtt érkeznek meg hozzánk. Kurvára várom mit ne mondjak... Majd beszámolok róla. Szóval, hogy ki vagyok? Egy kiégett 31 éves férfi, akit minden nő jóképűnek tart. Aki tele van pénzzel, bár megpusztul a munkájától. Aki folyton iszik vagy füvezik, hogy elbírja viselni a szaros mindennapokat. Aki folyton kurvákkal veszi körül magát, remélve kap egy percnyi boldogságot is. És, akinek a sikeres, de borzalmas és nevetséges életében csak egyetlen egy értelme van, a kislánya. A nevem ne is várjátok, hogy elmondjam. Úgysem az igazi nevemen hívnám magam. Szóval... Mondjuk, hogy a nevem Peti. De lehet Zsolt vagy Imre is. Bár az ne, mert az Imréről Bajor Imre jut eszembe, róla meg az alkohol és akkor piálhatnékom lesz. Megyek ki is bontok egy sört... 

A bejegyzés trackback címe:

https://megrogzotthazugstrici.blog.hu/api/trackback/id/tr865705661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kategórikus Imperatívusz 2014.01.02. 12:48:54

Esküszöm mintha én írtam volna. Az igaz, hogy én 35 évesen öngyilkos lettem, mert megutáltam magam. Sajnos nem tudtak megmenteni, úgyhogy most itten nyugszom a Farkasréti temetőben (16-os parcella. Itt nincs wifi.
süti beállítások módosítása