Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A megrögzött hazudozó történetei

Annyi nőt szedtem már össze részegen a hazugságaimmal, hogy néha tényleg elhiszem, hogy strici vagyok.

Friss topikok

  • eppur si muove: Ok ;) Én olvasni fogom... (2014.09.09. 23:29) Miért ne?
  • eppur si muove: Mobilnetben gondolkodtál már? Vagy csak simán kifogytál a sztorikból és a júpícíre kened? (2014.02.14. 23:41) Visszatérés
  • Narancskommunista (törölt): Mi van, meghaltál? Tetszik a blogod és a stílusod, ne hagyd abba! (2014.01.29. 11:48) Az év első munkanapja + A recepciós lány
  • goalin: a story vége nem tetszik... még hogy taxi, meg akármi.. lófszt! kibasztam volna a nagyképű rongyot... (2014.01.04. 16:10) Szülinapi "buli" és "autózás"
  • goalin: @Narancskommunista: a Crystal nevű formáció nem rémlik? tök jó neked... :D www.youtube.com/watch?v... (2014.01.03. 10:40) Szerelmes vers

Szilveszteri kalandok

2014.01.01. 17:41 öltönypénzkurvák

A szilveszter estéim mindig botrányosak. Minden évben akad valami olyan dolog, amit másnap nem tudok hova tenni. Oli hívott meg egy nagy szabású házibuliba, egy volt csoporttársához az egyetemről. Nem ismertem sem őt, sem senki mást. Nem sok reményt fűztem az egészhez. Délelőtt elvittem a lányom a nagyfaterhoz, mert azt mondta vele szeretne lenni, ott biztos jól fogja érezni magát. Nem álltam az útjába. Szóval elvittem, hazafelé pedig beugrottam a Tescoba. Vettem egy literes Finlandiát meg a dohányboltban két doboz Dunhillt. Oli azt mondta sört ne vegyek, mert az lesz dögivel. Hazaértem, unatkoztam. A feleségem hála jó Istennek már délután egykor lelépett, mert ő eldöntötte, hogy a barátnőivel felmegy Pestre bulizni. Komolyan olyanok, mint a tizenéves kamasz lányok. De legalább egyedül voltam itthon. Egész nap zenét hallgattam meg faltam. Délután négykor nem tudtam már mit csinálni, unalmamban megittam két deci whiskyt. Maradt még karácsonyról, bár ez mindig van itthon. Nyolckor találkoztam Olival, busszal mentünk ki a házhoz. Fogalmam sincs mikor buszoztam utoljára, de még mindig kurva szar dolog a tömegközlekedés. Amikor beértünk mindenkinek be kellett mutatkozni... Amit kurvára szeretek... Tuti volt vagy 30 ember. Csajok, csávók vegyesen. Mindenki 20 és 30 év között. Csajokból jó volt a felhozatal, de éjjel egyig még nem is nagyon beszélgettem eggyel se. Fél 11-kor már megittam 5 sört meg két pálinkát. Kicsit be voltam rúgva. Oli folyton járkált össze vissza a haverjaihoz. Ő ismert sokakat. Volt egy srác, talán Balázsnak hívták, de nem vagyok benne biztos. Vele dumálgattam meg jártam ki cigizni. Kimentünk cigizni a kertbe 11 után valamikor. Kérdezte, hogy szoktam- e tépni? Mondom ja. Volt nála egy, elakarta durrantani. Kérdeztem, hogy jó cucc- e meg mennyire erős? Azt válaszolta, hogy igazi fasza cucc és hát olyan közepesen erős. Bele mentem a dologba. Miért ne... Elszívtuk pár perc alatt, teljesen csattra vágott. Belassultam, nem éreztem a végtagjaim. Kurva jó érzés volt. Csak röhögtem mindenen. Oli egyből levágta, hogy be vagyok szívva és még jól le is baszott, hogy miért nem szóltam neki, amikor téptünk. Az éjfélre alig emlékszem. Kajáltam valami fűszeres fasírtot, amikor szólt Oli, hogy menjünk ki a kertbe, mert mindjárt éjfél. Megfogtam két üveg pezsgőt és mentem. Ja a Finlandiából egy kortyot nem ittunk. Azt se tudom hova lett. Éjfélkor elénekeltük a himnuszt, illetve elkiabáltuk. Én az egyik pezsgőt valamiért földhöz basztam a másikat meg rálocsoltam két csajra, akik mellettem álltak. Ott sikítoztak meg kiabáltak, hogy "De buzi vagy!", de nem csináltak semmit csak röhögtek meg vinnyogtak. Bementem vissza a konyhába nem sokkal később. Egyedül söröztem meg ettem. Kerestem Olit. Megtaláltam az emeleten. Támasztotta a falat és smárolt egy annyira kibaszottul szar csajjal, hogy te jó Isten... Megfogtam a csaj vállát és elrántottam Olitól. Mondom "Oli bazdmeg te mi a faszt csinálsz ezzel a retek nővel?" A csaj csak lesett, hogy én mégis ki a fasz vagyok. Oli válasza csak annyi volt, hogy "Hát részeg vagyok bazdmeg". Mondtam neki, hogy inkább keressünk két jó csajt, mert vannak igen fasza kis csajok. Az előszobában állt két csaj, egy alacsony vörös meg egy magasabb sötétbarna. Mondtam Olinak, hogy na gyerünk, megvannak a célpontok. Oli betámadta a kis vöröst, örültem neki, mert nekem a másik jobban bejött. Oliból ömlött a hazugság. Ha részeg mindig mindenkinek olyan kamu történeteket mesél. Egyszer beadta két srácnak, hogy ő 3 éven át taxizott és mennyit szopott vele, de kellett a pénz. Jogsija sincs. Életébe egyszer nem vezetett autót. Most valami olyat lőtt a csajnak, hogy a téli átigazolási szezonban úgy néz ki lefogja igazolni a Sparta Praha és megy Csehországba focizni. Kisültem rajta. Hogy a faszomba lehet ilyen ostobaságokat mondani. Amíg Oli hazudgált én rányomultam a másik csajra. Kérdezte, hogy iszok- e valamit vele. Mondtam, hogy már be vagyok baszva nagyon, nem akarok. Elkezdett oltani, hogy milyen kislány vagyok és, hogy álljak ki vele egy versenyre, ki bír több felest meginni. Mondtam magamban, hogy "Jézusom mi ez, mintha megint 16 éves lennék" kb olyan színvonal volt, de mivel a csaj volt egy 10/8-as ezért belementem, hátha valami jó kisül belőle. 5 feles pálinkát ittam meg egymás után, a hatodikat direkt azért nem ittam meg, hogy a csaj hagy legyen büszke magára, hogy na ő megmondta, hogy nyerni fog. Így is lett. Percekig dicsekedett, hogy mennyire nagy király. Mondtam magamban, hogy "Ja, kurva fasza vagy". Végig azon gondolkoztam, hogy meg kéne baszni. Mondtam neki, hogy nincs- e kedve kicsit elvonulni? Annyira részeg volt, simán igent mondott. A házigazda az este elején mondta, hogy a garázsba senki se menjen be, mert nem akarja, hogy a kocsinak bármi baja legyen. Rögtön oda mentünk. Az a barom nem kulcsolta be. Bementünk, alig találtam a kapcsolót. Felkapcsoltam a lámpát, a csaj nekem esett. Neki löktem a kocsinak, smároltunk, fogdosta a tököm én meg levettem róla a felsőjét. Kis miniszoknya volt rajta, elkezdtem ujjazni, totál beindult, olyanokat nyögött. Lehúzta a sliccem, előkapta a tököm és elkezdett dolgozni rajta. Kurva jól csinálta. Egy jó darabig csinálta. Mondtam neki, hogy nyelje le. Azt mondta, hogy ő olyat nem csinál, sőt a testére se élvezhetek sehova. Jézusom mondom... Felállt, csókolgatta a nyakam, verte a tököm én meg úgy kész voltam már, el is mentem. Bazdmeg, ráélveztem a kurva kocsi lámpájára. A csaj röhögött, mondom "Bazdmeg ezért kellett volna lenyelned..." Felvette a felsőjét, megfogta a kezem mondta menjünk vissza. Gondolkodtam, hogy mi a faszt csináljak, hagyjam úgy a kocsit vagy letöröljem le. Inkább úgy hagytam, hagy idegeskedjen a házigazda, ha már volt olyan hülye, hogy nem zárta be a garázst. Visszamentünk a csaj eltűnt mellőlem pár perc után, én meg Olit kerestem. Egy félóra után, álltam a lépcsőnél, amikor csak annyit hallottam, hogy valaki rohan lefelé. Oli volt az természetesen. Megfogta a vállam és elkezdett teli torokból kiabálni, hogy megbaszta a vörös csajt. Vagy egy percig kiabált, hogy "MEGBASZTAM!". Röhögtem meg gratuláltam neki. Annyira bevolt baszva, beszélni sem bírt, de még inni akart. Elvett két, sört egyet nekem adott. Leült egy fotelbe, kibontotta  sört és azon nyomban elaludt. Évek óta ezt csinálja, amikor részeg. Bárhol, bármikor képes elaludni. Hajnal 5-kor már mindenki aludt, kimentem cigizni a kertbe. Ki jött oda hozzám? A csaj a garázsból. Hulla részeg volt, bár én is. Nevetett.

- Egyébként, hogy is hívnak?
- Hát elmondtam...
- De elfelejtettem. 
- Stella.
- Ja, igen. Hány éves vagy?
- Tippelj.
- Mit tudom én, 26.
- 24. 
- Az jó kor. 
- Te?
- 49
- Mi? 
- 31 múltam nem rég.
- Értem.
- Legközelebb lenyeled majd?
- Honnan veszed, hogy lesz legközelebb?
- Tudom.
- Honnan?
- Onnan, hogy olyan jól csináltad, hogy ebből nem volt elég egy.
- De akkor sem fogom lenyelni.
- Azt majd meglátjuk, de ez azt jelenti, hogy lesz még legközelebb.
- Talán.
- Akkor lesz.

Nevetgélt mindenen, bármit mondtam. Elkértem a számát, aztán 6 előtt hazajöttem taxival. Haza értem, hányingerem volt, fájt és zúgott a fejem, forgott velem a nappali. Ott aludtam el. Két szál cigim maradt, egyet elszívtam meg Olinak írtam egy smst, hogy majd felhívom, mert lesz mit mesélni. Nagy nehezen elaludtam. Kettőkor ébredtem fel arra, hogy a feleségem becsapta a bejárati ajtót maga mögött. Szerintem be volt még baszcsizva, ahogy ő mondaná. Idióta. Csoda, hogy ilyen hamar hazajött. Hát, ennyi történt szilveszterkor. Kegyetlen este volt... 

Lájkold be a Facebook oldalam is, hogy mielőbb értesülni tudj az új sztorikról! 

Az oldalam címe: https://www.facebook.com/hazugstrici

A bejegyzés trackback címe:

https://megrogzotthazugstrici.blog.hu/api/trackback/id/tr835709426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hevn 2014.01.01. 22:28:57

Legyen ez inkább szilveszteri álmok...

Hefe 2014.01.01. 22:29:21

komoly egy csalad lehet.

Shopping 2014.01.01. 22:45:12

@Hefe: Nekem is ez ugrott be elsőre, de aztán rájöttem, hogy ez is csak egy wannabe erotikus novella író, mint a swingernőci.
Kitalál sztorikat, azt azt hiszi hogy majd ha sokan olvassák, akkor kiad egy könyvet is, és jól meggazdagszik.
Van akinek ennyi jutott...

HgGina 2014.01.01. 23:14:29

...hazudgált...
Tippelhetek a szerző színére?

Jack__Bauer 2014.01.01. 23:15:46

2 deci whisky, 7 sör, 3,5 deci pálinka... Fú, de jó vagy öcsééém!

bandiras2 2014.01.01. 23:17:43

@Shopping: Hehe. Tele van ezekkel az index címlapja napi jelleggel. Vagy valakinek kedves ez a műfaj arrafelé, vagy álnéven írogat valamelyik indexes hogy folyton címlapot kapnak.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2014.01.01. 23:34:12

@Shopping: ahhoz lehet, hogy nem ártana a helyesírási alapismeretek megléte
a fogalmazás meg olyan ..

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2014.01.01. 23:37:20

Az asszony be volt baszcsizva? zsír. Na csőtészta.

indapass90210 2014.01.02. 00:23:15

Mondd a címet és a következő buli időpontját!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.01.02. 00:29:58

@Jack__Bauer: ha benne vagy a temaban, akkor sima ugy. Egyetemista koromban ennyitol meg folyekonyan beszeltem, es egyenesen mentem. Most meg mar a 2 deci viszkitol is rokaznak.

monddazigazatmar 2014.01.02. 00:49:38

Az asszonynak milyen éjszakája meg délelőttje lehetett, ha 2 kor esett haza részegen... Lehet átment rajta a második ukrán front is

Reggie 2014.01.02. 06:00:52

Meg se kurtad? De balfasz vagy.

zavaros 2014.01.02. 08:05:08

"Délelőtt elvittem a lányom a nagyfaterhoz, mert azt mondta vele szeretne lenni, ott biztos jól fogja érezni magát."

Ne csodálkozz, ha végleg el is költözik amint teheti.Ilyen családmodell láttán...

Ronald 2014.01.02. 08:27:12

Éppen még stimmelhetne is a story... ha a szerző tisztában lenne a piálás fogalmával.

Amit a főhős össze(vissza) piált egyre-másra + még rászívott egy közepesen erős joint-ot is...hát megnézném én azt a fene nagy spriccelődést, amivel a kocsi lámpáját "megbecstelenítette".
.

digitime 2014.01.02. 08:28:37

Nem értem miért kerestek a sztoriban valóságalapot. Nem olvastátok a blog címét? "A megrögzött hazudozó történetei" :-)

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2014.01.02. 08:29:40

Mintha a fidesz szóvivők hazugságait hallanám......

BKV reszelő 2014.01.02. 08:38:28

Nyomor élet...de falun azt hiszik, ettől menő valaki. Iszik, baszik, fáj a feje...és oltogatják egymást, hogy mekkora űber fasza csávók. A sok kapakezelő...

Ronald 2014.01.02. 08:56:36

Reszelőkém! Láttál te már igazi, budai yuppie-bulit?
Tudod mennyiben különbözik az agrár-proletárok (kapakezelők) bulijától?
Jobbak a piák és márkásak a bugyik a csajok seggén.
Amíg rajtuk van.
Különben dettó.
.

kewcheg 2014.01.02. 09:48:08

He,templomba voltál? Meg értem hanem...

sírjatok 2014.01.02. 11:09:32

Mit oltjátok, az a blog címe, hogy hazudozó. Ennyi. Gondolom a star wars közepén is kiabáltatok, hogy de ezt nem hiszem el, hazudik a filmkészítő, ilyen nincs.

Dr.Bio74 2014.01.02. 12:18:26

Ezt a postot mi a tökömért olvastam el? Bah...

sure_shot 2014.01.02. 12:45:07

ha szilveszternek kell hazudni egy tök átlagos hétvégi buli színvonalát, akkor már nagy bazmeg van;)

Paraphone 2014.01.02. 15:52:41

Soha nem fogom visszakapni azt a pár percet, amíg elolvastam ezt. Gondolkoztam, hogy büntiből le kéne írnom kb ennyire részletesen az én szilveszterem történetét is (otthon neteztem meg tv-ztem egyedül, egy kortyot nem ittam, és lefeküdtem egykor), de nem akartam az olvasóknak felesleges izgalmakat okozni.

Narancskommunista (törölt) 2014.01.02. 16:20:23

Nyilván látszik, hogy fikció az egész, de végigolvastam az eddigi posztokat, és tetszenek az írások.

2014.01.02. 16:26:13

@BKV reszelő: Miért,te mi mást csinálsz még ott a faluban?
Tán kapálgatod a paradicsom palántáidat?

kewcheg 2014.01.02. 17:35:50

He, ilyenkor ha meghívnak egy házhoz, ahol egy finlandia áráért egész este zabálsz,vedelsz,tépsz meg még portéka is akad,az a legkevesebb,ha kulccsal körbekarcolod a "barom" házigazda kocsiját,meg stikában beleszarsz a kisfiának a legósdobozába is,ha már lúd..bazze

baliquez 2014.01.02. 17:41:50

"verte a tököm" bravó, anatómiából is bukta ez a firkálmány..
süti beállítások módosítása