Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A megrögzött hazudozó történetei

Annyi nőt szedtem már össze részegen a hazugságaimmal, hogy néha tényleg elhiszem, hogy strici vagyok.

Friss topikok

  • eppur si muove: Ok ;) Én olvasni fogom... (2014.09.09. 23:29) Miért ne?
  • eppur si muove: Mobilnetben gondolkodtál már? Vagy csak simán kifogytál a sztorikból és a júpícíre kened? (2014.02.14. 23:41) Visszatérés
  • Narancskommunista (törölt): Mi van, meghaltál? Tetszik a blogod és a stílusod, ne hagyd abba! (2014.01.29. 11:48) Az év első munkanapja + A recepciós lány
  • goalin: a story vége nem tetszik... még hogy taxi, meg akármi.. lófszt! kibasztam volna a nagyképű rongyot... (2014.01.04. 16:10) Szülinapi "buli" és "autózás"
  • goalin: @Narancskommunista: a Crystal nevű formáció nem rémlik? tök jó neked... :D www.youtube.com/watch?v... (2014.01.03. 10:40) Szerelmes vers

Miért ne?

2014.07.27. 11:42 öltönypénzkurvák

Sok mindent mondhatnék mi történt az utóbbi fél évben és miért nem posztoltam semmit sem, de igazából... Igazából leszarom. Sok mindent meguntam és sok minden megváltozott. Talán túl sok minden is... Talán valamelyest én is. Nem akartam írni, mert... Mert egyszerűen nem. Nem éreztem késztetést rá. Pedig lett volna mit mesélnem. Olival beszélgettünk pár napja a blogomról és azt mondta, hogy ha hiányzik, akkor kezdjem újra. Miért ne? Ki a faszt érdekel, hogy nem írtam régóta... Ki a faszt érdekel bármi is? Belevágok újra.

https://www.facebook.com/hazugstrici

A bejegyzés trackback címe:

https://megrogzotthazugstrici.blog.hu/api/trackback/id/tr666548403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eppur si muove 2014.09.09. 23:29:55

Ok ;)
Én olvasni fogom...
süti beállítások módosítása