Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A megrögzött hazudozó történetei

Annyi nőt szedtem már össze részegen a hazugságaimmal, hogy néha tényleg elhiszem, hogy strici vagyok.

Friss topikok

  • eppur si muove: Ok ;) Én olvasni fogom... (2014.09.09. 23:29) Miért ne?
  • eppur si muove: Mobilnetben gondolkodtál már? Vagy csak simán kifogytál a sztorikból és a júpícíre kened? (2014.02.14. 23:41) Visszatérés
  • Narancskommunista (törölt): Mi van, meghaltál? Tetszik a blogod és a stílusod, ne hagyd abba! (2014.01.29. 11:48) Az év első munkanapja + A recepciós lány
  • goalin: a story vége nem tetszik... még hogy taxi, meg akármi.. lófszt! kibasztam volna a nagyképű rongyot... (2014.01.04. 16:10) Szülinapi "buli" és "autózás"
  • goalin: @Narancskommunista: a Crystal nevű formáció nem rémlik? tök jó neked... :D www.youtube.com/watch?v... (2014.01.03. 10:40) Szerelmes vers

Az év első munkanapja + A recepciós lány

2014.01.06. 18:18 öltönypénzkurvák

Közel három hét után újra mentem dolgozni. Hiába unatkoztam kurva sokat itthon, még az is jobb volt, mint ott lenni. Tavaly az év első két hete laza volt. Szinte semmi munkánk nem akadt. Bizakodtam, hogy ma is így lesz. Hát a faszt. Már alapból szarul kezdődött, mert bent volt a főnök. Decemberben szinte alig tartózkodott bent az irodában, mert ment auditokra meg fényesre nyalta minden külföldi seggét és tökét, amikor csak lehetett. Szóval hálisten keveset láttuk. Nem is hiányzott. Nyolctól délig csak ültem és e-maileztem, de csak munkatársakkal, hogy kinek hogy teltek az ünnepek. Mindenkinek leírtam, hogy sokat ittam meg ettem meg unatkoztam. A félrekúrásokat kihagytam inkább, bár mindenki tudja rólam, hogy egy tapló vagyok. Délig csak kávézgattam meg cigiztem. 12 után elmentem ebédelni, egykor vissza néztem az irodába. A főnök egyből elkapott. Nagyon nem kedveljük egymást, de azért ment a jó pofi. Meglepően sokat érdeklődött, hogy mit csináltam az utóbbi hetekben, gondoltam, hogy akar valamit. "-Sok munkád van most?". Na itt már tudtam, hogy valami idiótaság következik majd. "-Nincs." Kitalálta, hogy csináljak egy kimutatást Excelben az egyik gyártónak az összes termékéről, hogy milyen hibák voltak és milyen mennyiségben. Ezzel még nem is lenne gond, mert nem nagy meló, de bazdmeg. Nagyon kevés ember szokta tényleg komolyan venni a dokumentálást. Néha még pár napra visszamenőleg sem találunk meg semmit, nem, hogy egy egész hónapnyit. Rábólintottam, mondtam, hogy a héten meglesz. Tudtam, hogy kurvára sokat kell majd járkálni a divíziókban, hogy összeszedjek mindent papírt, ezért nagy ívben szartam az egészre. Hozzá sem kezdtem. Illetve csináltam egy üres Excel fájlt és ennyi. Majd holnap... Kinek van kedve az év első napján ilyen baromságokhoz. A főnökömről annyit illik tudni, ha már így beszélek róla, hogy negyven valahány éves. Közelebb van a negyvenhez, mint az ötvenhez az tuti. Kopaszodik, mindig ugyanabban a farmerben jár, de minden nap más Tommy Hilfiger inget vesz fel. Úgy tűnik nadrágra már nem futja. Egy igazi faszfej. Én is az vagyok, de ő még nálam is sokkal rosszindulatúbb. Engem valamelyest "tisztel", mert felettem már csak ő áll. De az én embereimmel gyökér. Bár ez sokszor jogos is... Az operátorokat pedig ember számba sem nézi. Oké, hogy sokan szarul dolgoznak, de bazdmeg minimálbérért szopják a faszt nap, mint nap három műszakban, egy cseppnyi tiszteletet azért megérdemelnének. Szóval egy vérbeli seggfej ez az ember. Rosszul vagyok tőle. Magamtól is sokszor, de tőle még jobban. Képzelhetitek... Semmi jót nem tudok róla elmondani, pedig most percekig gondolkoztam, hogy hátha, de semmi. Az jó, amikor nincs bent az irodában. Ennyi. Mivel leszartam a rám bízott hatalmas feladatot, ezért négyig csak járkáltam meg neteztem a telefonomon. Elszívtam egy féldoboz cigit és örültem, hogy végre leléphetek négykor, mert mindig bent kell maradnom tovább. Most ha kellett volna sem maradtam volna. Kiégetett ez a nap... Négykor megfogtam a táskám, elköszöntem az embereimtől az irodában és jöttem. A nap egyetlen egy pozitívuma az új recepciós csaj volt. Illetve annyira már nem új, november óta dolgozik nálunk. Ma amikor mentem ki, elköszönt tőlem, hogy "Viszlát Uram!". Visszafordultam és mondtam neki, hogy nyugodtan tegezhet. Nincs köztünk nagy korkülönbség meg amúgy is. Mosolygott egyet és mondta, hogy legközelebb már sziával fog köszönni. Nem akartam, hogy itt befejeződjön a dolog, megkérdeztem, hogy hívják, majd, hogy hány éves? 26 éves és Nikinek hívják. Szép kis csaj. Elég alacsony, szőke hosszú haja van, nagy kék szemei és valami iszonyat durva vörös rúzzsal volt kikenve a szája. Ő is megkérdezte, hogy én ki is vagyok a cégnél és mit csinálok. Most kénytelen voltam az igazi nevem és beosztásom mondani. Még mindig nem akartam, hogy meghaljon a beszélgetés, a melón kívül semmi más téma nem jutott eszembe, így elkezdtem vele beszélgetni a munkáról. Igazi nőből van, mert két kérdésemre körülbelül tíz percen át válaszolt, én pedig csak szokásomhoz híven bólogattam. Miután abbahagyta a nagy dumálást, elhívtam valamelyik délutánra a kedvenc helyemre, "csak úgy beszélgetni". Nagyon meglepődött láttam rajta, de végülis belement a dologba. Szerdát beszéltünk meg. Lehet lesz egy jó hétköznapom... Na, most megyek főzni mert most van időm rá. Vettem halat, megcsinálom krumplival meg hagymával. Meg vettem három doboz sört is kaja utánra. Amilyen borzalmas egy nap volt ez, úgy feldobta a kis flört Nikivel meg az, hogy van időm normális kaját csinálni magamnak. Kurvára szeretek főzni, csak időm nincs rá szinte soha. A végeredményről csinálnék egy kajás képet, mert az valamiért nagyon menő. Nem tudom miért. Mindig látom a Facebookon, hogy az idióta ismerőseim tele nyomják az üzenőfalat a gagyi kajás képeikkel. Sosem értettem, tehát nem fogok csinálni képet. Inkább tele zabálom magam. 

Lájkold be a Facebook oldalam is, hogy mielőbb értesülni tudj az új sztorikról! 

Az oldalam címe: https://www.facebook.com/hazugstrici

A bejegyzés trackback címe:

https://megrogzotthazugstrici.blog.hu/api/trackback/id/tr745738494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Narancskommunista (törölt) 2014.01.29. 11:48:04

Mi van, meghaltál? Tetszik a blogod és a stílusod, ne hagyd abba!
süti beállítások módosítása