Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A megrögzött hazudozó történetei

Annyi nőt szedtem már össze részegen a hazugságaimmal, hogy néha tényleg elhiszem, hogy strici vagyok.

Friss topikok

  • eppur si muove: Ok ;) Én olvasni fogom... (2014.09.09. 23:29) Miért ne?
  • eppur si muove: Mobilnetben gondolkodtál már? Vagy csak simán kifogytál a sztorikból és a júpícíre kened? (2014.02.14. 23:41) Visszatérés
  • Narancskommunista (törölt): Mi van, meghaltál? Tetszik a blogod és a stílusod, ne hagyd abba! (2014.01.29. 11:48) Az év első munkanapja + A recepciós lány
  • goalin: a story vége nem tetszik... még hogy taxi, meg akármi.. lófszt! kibasztam volna a nagyképű rongyot... (2014.01.04. 16:10) Szülinapi "buli" és "autózás"
  • goalin: @Narancskommunista: a Crystal nevű formáció nem rémlik? tök jó neked... :D www.youtube.com/watch?v... (2014.01.03. 10:40) Szerelmes vers

Megérkezett a család

2013.12.25. 08:35 öltönypénzkurvák

Jézusom, mi volt ez a nap... Amint írtam, reggel ébresztett az asszony, hogy húzzak el fát venni. Egy órába telt, amíg találtam egy normálisat. Minden évben az utolsó napra hagyom, egyszer igazán tanulhatnék már belőle. 8000 forint volt ez a szaros fa... A fa vásárlás után még beugrottam a Sparba, hogy az öregnek vegyek valami díszdobozás piát, hagy örüljön. Vettem neki egy Jagert. Tök mindegy mit kap, mindent megiszik. Hazaértem, a lányommal feldíszítettük a fát. Ő nagyon élvezte, én jópofát vágtam hozzá, viszont azt látni, hogy ő jól érzi magát, többet ér az egész életemnél. A feleségem FŐZÖTT! Ezt ki kell emelnem nagybetűkkel, mert sohasem szokott, nem is tud. Én sokkal jobban főzök nála. Meg is jegyeztem neki, hogy minek főz, ha úgysem tud? Azt mondta egy görény vagyok és kussoljak. Ezek után gyorsan leültem a laptopom elé, hogy írjak pár sort. Rá félórára körülbelül meg is érkezett a sokat emlegetett család. Épp csipszet faltam meg vodka gyömbért ittam, a vén szipirtyó azon nyomban megjegyezte, hogy nem is én lennék, ha nem piálnék. Aztán bejött a fater, kezet ráztam vele, nem szólt hozzám egy szót sem hála a jó Istennek. Leültek az ebédlő asztalhoz (amit szinte sosem használunk, mert ugye nem főz a hű szerelmem...). Megszólal az öreglány, hogy van egy meglepetésük. Na, mondom mi a faszommal fognak lefárasztani vajon? Na, és mivel? Elhozták magukkal a feleségem húgát. Amint kimondták, hogy Ő a meglepetés, be is nyitott. Úgy kiégtem bazdmeg. Az a helyzet, hogy a kishúg 5 évvel fiatalabb a feleségemnél és még nála is ezerszer jobb nő. Együtt voltam a feleségemmel már három éve, amikor megismertem a kis csajt. Akkor ő 22 éves volt én meg 28. Amíg nem jött el hozzánk látogatóba, még egy képet sem láttam róla. Kurvára hidegen hagyott. Amikor megláttam... elájultam. Igazi, friss egyetemista punci. Egy hetet töltött akkor nálunk a nyáron, melóztam végig, így nem sokat láttam, de mielőtt lelépett egy szombat este elmentünk egy régi haverom házibulijára. Jött a feleségem, a húga meg én. Akkor annyira undorítóan részegre ittam magam, hogy közöltem a csajjal, hogy én itt helyben megfogom dugni. Annyira tetszett neki az ötlet, hogy egy emeleti szobában le is rendeztük a dolgot egy fél óra alatt. Fel sem tűnt senkinek. Na azóta egy szót nem beszéltem vele. Most meg itt van a házamban... Az öreg egyből betámadta a lányom, nagyon szereti. Egész nap vele játszott. A vén kurva meg segített főzni annak a zseninek. Tűrhetőbb is lett a kaja. Engem annyira lesokkolt a kis csaj érkezése, hogy kimentem cigizni inkább a teraszra. Petrának hívják egyébként, nem fogom itt kis csajozni végig. Gyújtottam meg a második cigim, amikor kijött hozzám Petra. A következő párbeszéd zajlott le.

- Hm, hm... Újra látjuk egymást.
- Ja.
- Nem is örülsz?
- Ja, de. Kurvára. Amúgy jobb nő lettél ezerszer, pedig régen se voltál szar.
- Ezt vegyem bóknak?
- Leszarom minek veszed.
- Te meg maradtál ugyanaz a gyökér... Milyen a házasság?
- Szar.
- Minden a régi?
- Ja, a nővéred ugyanaz a hisztis kurva. 
- Hogy mondhatsz ilyet?
- Te is jól tudod, hogy ez az igazság. Sőt téged is gyűlölne, ha tudná, hogy megbasztalak.
- Szebben nem is tudtad volna kifejezni magad.
- A lényegen nem változtat. Ha tudná, hogy basztunk, rég levágta volna a fejed. Csak ennyire átkozottul nagy faszfejnek még ő sem hisz engem.
- Pedig az vagy.
- Mégis megbasztalak.
- Istenem, mekkora egy seggfej vagy.
- Meddig maradsz?
- 27-én reggel megyek haza.
- Akkor 26-én megyünk vacsorázni kettesben.
- Megakarsz baszni ismét, hogy a te szavaiddal éljek?
- Ja. Tudom, hogy te is akarod.
- Mit fog szólni a drágalátos nővérkém?
- Megfog lepődni, hogy még van bennem jóindulat, hogy egy nőt elhívok vacsorázni. Közben pedig csak megakarlak...
- Jóóó! Ne mondd ki mégegyszer!
- Baszni.
- Hülye állat.

Itt elkezdett nevetni, megölelt, én meg rácsaptam a seggére. Azt mondta nálam nagyobb köcsög a világon nem létezik, de tudom, hogy pont ezért akar velem lenni újra. Úgy tűnik őt hozta nekem a Jézuska. A nap további részében a családi agyfaszt leszámítva semmi sem történt. Az öreggel ittuk a Jagert és fárasztott a 100 éves történeteivel. A lányom meg boldog volt az ajándékoktól, amiket kapott. Mikor már mindenki lefeküdt én még megittam három feles Jagert, úgysem veszi észre a vénség. Félrészegen feküdtem le. Nem semmi nap volt bassza meg.

Lájkold be a Facebook oldalam is, hogy mielőbb értesülni tudj az új sztorikról! 

Az oldalam címe: https://www.facebook.com/hazugstrici

A bejegyzés trackback címe:

https://megrogzotthazugstrici.blog.hu/api/trackback/id/tr305706563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása