Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A megrögzött hazudozó történetei

Annyi nőt szedtem már össze részegen a hazugságaimmal, hogy néha tényleg elhiszem, hogy strici vagyok.

Friss topikok

  • eppur si muove: Ok ;) Én olvasni fogom... (2014.09.09. 23:29) Miért ne?
  • eppur si muove: Mobilnetben gondolkodtál már? Vagy csak simán kifogytál a sztorikból és a júpícíre kened? (2014.02.14. 23:41) Visszatérés
  • Narancskommunista (törölt): Mi van, meghaltál? Tetszik a blogod és a stílusod, ne hagyd abba! (2014.01.29. 11:48) Az év első munkanapja + A recepciós lány
  • goalin: a story vége nem tetszik... még hogy taxi, meg akármi.. lófszt! kibasztam volna a nagyképű rongyot... (2014.01.04. 16:10) Szülinapi "buli" és "autózás"
  • goalin: @Narancskommunista: a Crystal nevű formáció nem rémlik? tök jó neked... :D www.youtube.com/watch?v... (2014.01.03. 10:40) Szerelmes vers

SMS-ek Petrától

2013.12.29. 23:42 öltönypénzkurvák

Az utóbbi két napban nem sok minden történt. Még inni sem ittam, annyira nem volt kedvem semmihez. 27-én, amikor utoljára posztoltam, megittam egy sört, azután semmi. Tegnap és ma sem. Két nap alatt csak döglöttem, tévéztem, neteztem, mint valami unatkozó kamasz. Ma este 8 után ültem a konyhában, mandarint zabáltam meg ráakartam inni egy liter tejet, hátha össze fosom magam és végre történik valami, de túl beszari voltam hozzá, így hát csak nyomkodtam a telefonom meg egy autós játékkal próbáltam elűzni az időt. Játszottam és kaptam egy sms-t Petrától, hogy "Miújság?". Azonnal vissza írtam neki, hogy "Semmi". Jött is a kérdés, "Ennyi???". Erra azt akartam vissza írni, hogy ja, de akkor tuti belém kötött volna valamivel, amihez szintén nem volt hangulatom, így hát azt írtam neki, hogy "Kivagyok égve, nem történik lófasz se". "Csak nem hiányzom?" Jött a válasz. Kurvára elkezdtem röhögni. Egyáltalán, hogy juthatott ilyen eszébe? Írtam neki, hogy "De... ja nem" Válasz, "Gecivagy!:D" Erre nem válaszoltam egy órán át, mert nem tudtam mit. Amikor elolvastam, elkezdtem írni, hogy "Hiányzik a gecim, mi?", de ez talán még tőlem is túl nagy parasztság lett volna, szóval nem írtam semmit. Elmentem zuhanyozni, kb fél óra után kitaláltam mit fogok neki írni. "Baj?" Ennyit. Csak, hogy meglegyen a szokásos stílus. Érkezett a válasz pár percen belül, "Neked elnézem <3" Írt egy szívet. Nekem. Mégis miért? Amúgy évekig azt sem tudtam mi a tököm ez a szmájli, én végig azt hittem róla, hogy egy tölcséres fagyi. Valamikor tavaly nyáron Oli világosított fel, hogy ez egy szív, miután elmondtam neki, hogy azt hittem ez egy tölcsér fagyi és pofán röhögött. Hát, ennyi. Gondoltam, hogy keresni fog majd, de, hogy ilyen rövid időn belül azt nem. Én nem fogom. Ugyanolyan ő is, mint az összes többi. Az kell neki, hogy szarjanak rá meg bunkózzanak vele. Nem egy nagy megfejtés.

Lájkold be a Facebook oldalam, hogy mielőbb értesülni tudj az új sztorikról! 

Az oldalam címe: https://www.facebook.com/hazugstrici

A bejegyzés trackback címe:

https://megrogzotthazugstrici.blog.hu/api/trackback/id/tr685707420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása