Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A megrögzött hazudozó történetei

Annyi nőt szedtem már össze részegen a hazugságaimmal, hogy néha tényleg elhiszem, hogy strici vagyok.

Friss topikok

  • eppur si muove: Ok ;) Én olvasni fogom... (2014.09.09. 23:29) Miért ne?
  • eppur si muove: Mobilnetben gondolkodtál már? Vagy csak simán kifogytál a sztorikból és a júpícíre kened? (2014.02.14. 23:41) Visszatérés
  • Narancskommunista (törölt): Mi van, meghaltál? Tetszik a blogod és a stílusod, ne hagyd abba! (2014.01.29. 11:48) Az év első munkanapja + A recepciós lány
  • goalin: a story vége nem tetszik... még hogy taxi, meg akármi.. lófszt! kibasztam volna a nagyképű rongyot... (2014.01.04. 16:10) Szülinapi "buli" és "autózás"
  • goalin: @Narancskommunista: a Crystal nevű formáció nem rémlik? tök jó neked... :D www.youtube.com/watch?v... (2014.01.03. 10:40) Szerelmes vers

Igazából szerelem

2013.12.24. 12:11 öltönypénzkurvák

A tegnap estém még az átlagosnál is sokkal szarabb volt. Miután megírtam az első bejegyzést ide a blogomra, nem tudtam mit kezdeni magammal. Megittam egy doboz Drehert, mert csak ez volt itthon. Mondtam a feleségemnek, ha már az én pénzem költi, akkor vegyen nekem az ünnepekre néhány dobozzal. Szerintetek vett? Magát persze meglepte, 17000 forintot hagyott ott a H&M-ben, de nekem nem tudott venni pár doboz sört... A házunktól nem messze van egy Interspar, így hát elmentem oda. Nem akartam vezetni, mert már ittam és nem egyszer kerültem már meredek szitukba emiatt, tehát sétáltam. Beértem, felbaszott a tömeg, de vettem két négyes csomagolású Stella-t. Hazaértem megittam öt üveggel unalmamban. Alig ettem egész nap valamit, így egy kicsit meg is éreztem. Este hét előtt odajött hozzám a kislányom, hogy nézzük meg a Grincset. Az a kedvence. Pár hete megvettem neki Blue Ray-en. Azóta hozzá se nyúlt, de be van zsongva a karácsonytól és nagyon megakarta nézni. Kifejezetten idegesített ez a film, ugyanúgy, mint tavaly is, de mivel a lányom sokat nevetett és boldog volt, mert együtt nézhettük ezt a szart, így én is jobban éreztem magam. Mondanám, hogy én is boldog voltam vele együtt, de azt se tudom milyen annak lenni. Az anyja megfürdette, aztán lefektette aludni. Ismét nem tudtam, hogy mit csináljak, amikor eszembe jutott, hogy van még három söröm. Leültem a tévé elé, nem tudtam hol van a távkapcsoló, így hát a Viasat3-on az Igazából szerelmet néztem, mert lusta voltam megkeresni a távirányítót. Mondtam magamban, hogy baszki ez a film pont nekem való lesz. Egy csomó naív, nyomorék két órán át keresztül sír meg küszködik azért, hogy szerelmes lehessen. Bazdmeg, látnák az én életem, soha az életben eszükbe nem jutna az, hogy párkapcsolatot akarnak. Egy óra alatt megittam a három sört, nagy nehezen végig küszködtem a filmet. Tököm ki volt már. A feleségem egész este a kibaszott Facebook előtt ült és valami csávóval beszélgetett. Nem kérdeztem rá, hogy miről, de gondolom ezzel is megkúratja majd magát, mert valamiért nagyon vigyorgott folyton. Fél 12 előtt volt vége a filmnek. Kimentem a konyhába és 20 percig csak ültem és bámultam ki az ablakon. Nem tudom, hogy részeg voltam- e, mert nem éreztem magam annak. 20 perc után eszembe jutott, hogy múlt hét szombatról maradt egy dugi blázom. Egyik haverommal téptünk (igazából ő az egyetlen haverom, egyedül ő képes elviselni és a szemembe mondani, azt, hogy egy aljas faszfej vagyok. Nem is tudom mit bír bennem) és az utolsót már nem tudtuk elszívni annyira készen voltunk. Azt beszéltük, hogy majd együtt fogjuk elszívni, de annyira szarul éreztem magam, hogy úgy döntöttem, hogy elszívom egyedül, majd veszek neki egy pakkot, hogy ne legyen rám mérges. Van egy fiókos szekrényem a kis szobában, a matrac mellett. Oda szoktam rakni mindig a füvet, mert ott nem nyúl hozzá senki. Hát mit nem ad a Jóisten? Sehol sem találtam azt a szart. Már éjjel fél egy volt. Amúgy sem éreztem jól magam, de ez még fel is idegesített. Visszaültem a konyhába. Odajött a feleségem, megkérdezte miért nem alszok. Mondtam neki, hogy bassza meg mi van vele? Csak nem ő szívta el a cigim? Mert soha a kurva életbe nem kérdez tőlem semmit, azon kívül, hogy épp hol csajoztam, amikor haza esek totál részegen. Mindig azt mondom neki, hogy mikor hol. Múltkor hozzám akart vágni egy vázát, úgy felbasztam. Leszartam volna, csak aludt a gyerek. Amúgy sem értem miért idegeskedik rajtam mindig. Örüljön, hogy adok neki pénzt. Na mindegy. Szóval a tépés elmaradt, így a nyugodt alvás is. Fél kettőig forgolódtam, reggel nyolckor a drágám már ébresztett is, hogy kell kibaszott karácsonyfa, takarodjak el venni azonnal, mert délre jönnek a szülei. Most van dél. Sehol sincsenek még azok a vén szarok. Azért volt időm leírni nagy vonalakban mi történt tegnap. Tuti kifognak csinálni az öregek. Holnap elmesélem mi történt. Kívánjatok nekem sok szerencsét.

Lájkold be a Facebook oldalam is, hogy mielőbb értesülni tudj az új sztorikról! 

Az oldalam címe: https://www.facebook.com/hazugstrici

A bejegyzés trackback címe:

https://megrogzotthazugstrici.blog.hu/api/trackback/id/tr915705698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása